جدول اولویت بندی رخدادها
در حوزه مدیریت خدمات یک مفهومی را که زیاد می شنویم، رخداد است. رخداد اتفاقی است که بخشی از روند عادی یک خدمت نبوده و (امکان دارد)موجب وقفه و یا کاهش کیفیت آن خدمات شود. در چنین زمانی اولویت این است که اولویت بین رخدادهای گوناگون را شناخته تا مشخص شود کدام رخداد سریعتر بایستی مورد بررسی و حل شدن قرار گیرد. ترتیبی که یک رخداد یا یک مشکل نیاز به حل شدن دارد، بر اساس تاثیر و فوری بودن آن رخداد تعیین می شود. برای این منظور جدول ذیل خیلی راهگشا هست. توضیح اینکه محور عمودی آن تاثیر و محور افقی آن فوریت می باشد.
