ITIL.Ver4.Foundation

مخاطب: مدیران فن آوری اطلاعات، مدیران حراست، کارشناسان فن آوری اطلاعات، کارشناسان امنیت اطلاعات، کارشناسان حراست، ممیزان داخلی، کارشناسان انطباق، کارشناسان GRC

مدت: ۲۴ ساعت

این دوره جامع، شرکت‌کنندگان را با آخرین نسخه ITIL 4 (چارچوب مدیریت خدمات فناوری اطلاعات) آشنا می‌کند و مهارت‌های عملی برای طراحی، ارائه، مدیریت و بهبود خدمات IT را آموزش می‌دهد. تمرکز بر ۷ حوزه اصلی (مفاهیم کلیدی، چهار بعد ارزش خدمات، اصول راهنما، زنجیره ارزش خدمات، شیوه‌های مدیریتی، سیستم ارزش خدمات، آمادگی برای آزمون رسمی) است.