ISO 9001

مدیریت کیفیت سازمانی
مخاطب: کارشناسان سیستم ها و روشها، مدیران طرح و برنامه، مدیران مختلف، ممیزان داخلی، کارشناسان انطباق
مدت: ۲۴ ساعت
این دوره جامع، شرکتکنندگان را با آخرین نسخه ISO 9001:2015 (استاندارد بینالمللی مدیریت کیفیت) آشنا میکند و مهارتهای عملی برای طراحی، پیادهسازی، نگهداری و ممیزی سیستم مدیریت کیفیت (QMS) را آموزش میدهد. تمرکز بر ۷ حوزه اصلی (مفاهیم و اصول مدیریت کیفیت، زمینه سازمان، رهبری و تعهد، برنامهریزی و کنترل ریسک، پشتیبانی و عملیات، ارزیابی عملکرد، بهبود مستمر) است.